Merhaba bende 6 haftalık hamileyim. Geçen hafta öğrendim tiroidlerim az çalışıyormuş. Doktor ilaç verdi 50 mg ama yan etki yaptığı için ben yarım kullandım. Bugün doktor kontrolüne gittiğimde dahiliyeye gözükmemi tiroidlerin az çalışmasının bebekte zeka geriliği yapabileceğini ve düşüşe sebebiyet verdiğini söyledi. Bende çok korktum gerçekten şuan stres yaptım. Size böyle bişey söylediler mi acaba