Kızlar hamileliğim için özele gidiyorum doktorum önceki muayenemde erkeğe benziyor sonrakinde büyük ihtimal erkek dedi ama netleştirmedi 17 haftalık olduk neden netleştirmiyor kız erkek farketmez bizim için ama ilkimiz olduğu için merak içinde kalıyoruz :/