Hzlhlm17 ben yapıyorum canım doktorumun önerisiyle başladım 2-3 haftadır öncesinde dışarıda yürürdüm hem havalar soğudu hem de corona var diye doktorum pek çıkma artık dedi evde yürü yarım saat leslie ile dedi bende başladım çok iyi geliyor form açısından değil ama normal doğumu kolaylaştırması amacı ile yapıyorum pilatese ek 35+2 yim