CemaLefe
Mecburen sezeryan olan anneleri tenzih ederek şunu söylemek istiyorum;
Bunca zahmete katlanan, herşeyden önce evladını düşünen, kalbi ona bişey olacak diye pır pır eden annelerin; doğum olayında tamamen kendilerini düşünmelerini hayretle seyrediyorum...normal doğumun çocuğa olan faydası, sezeryan olarak doğduğunda aslında ne kadar dezavantajlı olarak dünyaya geldiği hakkıyla bi bilinse...sanırım o zaman hekes normal doğurabilmek için gece gündüz dua ederdi...biraz cesaretli olmalıyız normal doğum konusunda,,çünkü yapılan birçok bilimsel çalışma; çocuklardaki bağışıklık sistemi bozukluklarının, erken dönem astım vs. hastalıkların, hiperaktivitenin, ileri dönem şizofreninin vd. Birçok hastalığın sebebinin sezeryan olduğunu ortaya koymuş durumda...hal böyleyken lütfen dua edelim ve cesaretli olalım ve inşALLAH RABBim hepimize normal bi doğum, hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin... yani bence evladınızı düşünün ve bekleyin...