Kızlar ben 22 haftalık gebeyim. Kontrolümüz vardı. Doktor muayenede kilosunun 580 gr olduğunu ve bir hafta önden ilerlediğini söyledi. Bunun kötü birşey olmicağını san belirtti. Ama işte aklımıza herşey geliyo. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba?