Mat42 Merhabalar sevgili anneler, 32 haftalık hamileyim. Sol bacağımdan yürüyemiyorum, belim iki büklüm oldu. Kalkarken elektrik çarpar gibi batıyor başından böyle bı şey geçen var mı, yardımcı olabilir misiniz?
Busraveminisi1 Mat42 bende de çok sık olmaya başlamıştı o haftalarda canım üstüne basamaz gece uyuyamaz olmuştum doktorum kalsiyuma başlattı son aylarda bebek kalsiyumu çok çekermiş yetersiz kalınca doğum da yaklaşıp vücut kendini hazırlarken ağrı artarmış hareketsiz kalma dedi bana evde egzersiz ve yürüyüş de önerdi kalsiyum desteği yanında sende bildir doktoruna bence canım şuan 35+2 yim çok şükür bacak ağrım kalmadı