Gecen ay adetim üc gun sürdu ve bitti normalde 6 gun surerbu ay ise ayin 6 sinda olmam gerekirken daha henüz olmadim 2 gun once erken gebelik testi yaptim negatif cikti yumurtlama gunümden beri ise beyaz akintin giderek artti ve hala var ara ara adet olacakmisim gibi agri olusuyor belimde ve kasıklarimda bu durum normal mi