Merhabalar arkadaşlar. 2,5 sene önce kaval kemiği kırılması sonucu sağ ayağıma platin çivi takıldı. Şu an 34 haftalık hamileyim. Daha önce hiç bir sorunum yoktu ancak son 1 aydır kırılan yer efsane acıyor üstüne bastıkça. Ameliyatımı yapan doktora sordum stres kırığı olabilir değnek kullan doğuma kadar dedi. Ev içinde malum çok zor değnek ile hareket etmek. Son iki gündür dayanamayacak kadar acıyor. Başına gelip tecrübe edinen var mı ? Doğum sonrası geçiyor mu ? Doktorum doğum sonrası bakarız dedi röntgen vs çekmediği için