Mucizem0407 Selam herkese 🌸 22 haftalık olduk cinsiyetimiz kız , hala isme karar veremedik. Ben gülce ismini cok seviyorum ama yanına bir isim daha istiyorum. Burdan güzel fikirler çıkabilir diye buraya yazmak istedim ☺️ Aklımda Amine gülce var ama eşim alternatif isimlerde olsun seçelim diyor
Mucizem0407 Esraaaaaaa asel ismine bayılıyorum ama eşim ısınamadı bu isme ikimizinde gönlü olsun diye aklım kala kala vazgeçtim 😬
Mucizem0407 Deletedmom59 bende öyle düşünüyorum eşimi ikna edebilirsem bu isimde karar kılıcaz sanırım 🌸