Berfinnnzeynep hiç korkulacak birşey degil ben de Sünni sancıyla doğum yaptım 42+4 te kendi sancılarım çıkıyordu ama hissetmiyordum hiç ve suunni sancı istedim 0 açılmam vardı aldığım an itibariyle açılmalar başladı sonra suyumu patlattılar 4.5 gibiydi açılmam o sırada ve suyun patlamasıyla 6 oldu birden sonradan 7 dediler bi sonra bi ıkınma hissi epizyo kesisiule doğumum 2 dk da oldu gerçekten Korkutucu birşey degil zaten 05 den başlatıyorlar yavaş yavaş artıyor ve sancıyı karşılayabiliyorsun ben devlet hastanesinde doğum yaptım pilates topu istedim getirdiler duş alıcam dedim askı verdiler yani hiç durduğum yerde beklemedim yerlere mat serdirdim sürekli ıkınma hareketleri suquat yaptım sancı geldiği an çömelip ıkındım sancı geçtiği an duşa giriyordum çok güzel di ya 🙈🙈🙈yine Sünni sancıyla doğum yapmak isterim