Kızlar bugün detaylı ultrason çektirdim çok şükür her şey normaldı fakat xaten karnım ve bebek aşağıda bunu hissediyordum ama radyoloji uzmanı bebeğin başı aşağıda dedi birde adeta kasiklarimdaydi doktorum doğumda olduğu için görüşemedim ama boyle olup ta vakimde doğuran var mı ? Çevremdekiler erken doğum diyorlar