Kızlar bugün 32+3 olduk kasıklarımda yarım saattir bir ağrı var adet sancısı gibi hafif hafif başka bir yerim ağrımıyor ilk gebeliğim bilmiyorum ne ağrısı bu karın sertleşmesi bebeğin bir yerde toplanması deniyor da sancı için benmki her zaman sert yani onunla ayırt edemiyorum. Üşütürsem de ağrır mı acaba şimdiye kadar hiçbir zaman böyle bi ağrım olmamıştı hamileleğim boyunca sebebi nedir sizce ?