Tazeannebaba55 Arkadaşlar Bugün hastaneye gittim doktorum cinsiyeti kız dedi sonra beni büyük ultrasona gönderdi ikili tarama için büyük ultrasondaki doktor da erkeğe benziyor dedi hangisine inansam bilemedim 13 haftalığız bu arada
sennur26 Tazeannebaba55 canım bence detaylı ultrasonu bekle alışveriş için 🥰 Benim doktorum 12. Haftamda kız olabilir dedi 17. Haftamda da kız olabilir ama belli olmaz diyince kafam karıştı kesin konuşmadı o yüzden detaylıyı bekliyorum 😂
Tazeannebaba55 sennur26 büyük ultrasona girdim zaten o detaylı olmuyo mu oradaki doktor da erkek dedi
sennur26 Tazeannebaba55 ikili tarama için bakmışlar detaylıda sana oda detaylı oluyor evet ama bebişin her şeyinin belli olduğu zaman 21. Haftada yapılan detaylı ultrason 🥰