hatice_eymen_zehra0042 ben o dönemler namaz kılıyodum maalesf bıraktım ben hiç olsum dşye dua etmem rabbşm veriyosada vermiyosada vardır bi bildiği derim her konuda allah hepimize gğzel yazgılar yazsın evlatla sınanacksak en basidi yokluğuyla sınanmak sanırım cunku ilk bebeğimi kaybettim başka bi sebepden 2 gün yaşadı rabbim cennetinde kavuştursun bizi bu yüzden rabbim sınayacaksa yokluğuyla sınasın acısıyla değil tabş bu benm fikrim. Hersey gönlünce olsn inşallah sağ salim alırsın cocuğunu kucağına en dogru zamanda