tnc35 Ezgiloji 21.haftada detaylı ultrasona girdik ordan çıkınca e bebeğe ufak tefek başladım☺️ şimdi 32.haftadayim hala ufak tefek eksikleri çıkıyor
Babyy1S Ezgiloji cinsiyeti oğrendikten snra başladim 16 haftamda zamana yayarak aldım 30da hastane cantasini hazirladım 39haftalgm bekliyrz
Eddii Ezgiloji 23 haftalık gebeyim. Biz 18. Haftasında başlamıştık odasına tamamladık çok şükür kıyafetleri de bitti sayılır😁 bebek arabası falan kaldı sadece
nur94_ Ben cinsiyeti öğrendikten sonra ufak ufak bişeyler almaya başlamıştım ama bu hafta 30.haftamdayım kıyafetlerini tamamladık , bu haftada beşik alıcaz ve bebek bakım ürünleri kaldı . Daha fazla ağırlaşmadan halletmem lazım ☺️
symslmz 16da basladım kıyafetlerden 28de herseyi tamamdı. 30da ütüsü yerleştirmesi bitti. Şimdi 35 olduk kafa rahat bekliyoruz hem bi anda toplu masraf olmamış oldu yayarak aldık. Çok geçe bırakmanın manası yoktu
Ezgiloji Nslhnkr cevap için teşekkür ediyorum. Ben 15in içindeyim ve alışveriş için sabırsızlanıyorum 😅
Ikrnur 20 hafralıgım çoğu şey bitti yıne de alınacak uzun kallu ayaksız alt fılan ama yenı dogan lar bıttı kızımdan da Bı kaç bişey var ama ilk cocugum da da hemen almıştım hevesle😂