Gizemmmmmmkync 6.haftaya doğru idrar yolu enfeksiyonundan acile gitmiştim. Bta değerlerim 3000civarıydı. Doktor kese var ile yok arası görünmüyor dedi, 10 gün sonra 7 hafta 4 günlükken kendi doktoruma gittim kese de göründü bebek de minicik göründü , kalp atışını da duyduk :) ilk gittiğimde bta 189 iki gün sonra 1100 civarıydı . Gidişatı araştırdığımda bunun iyi olduğunu anladım . O yüzden endişelenmedim :)