Gizemmmmmmkync Kızlar 5+2 deyim tüp bebek ile oldu. Bugün ilk ultrason randevum da kese var 7.4 cm ama bebek yok daha denildi. Normal mi sizce çok kafam takıldı. 😢
Donuskyl Gizemmmmmmkync bence normal ben de 5 haftalıkken gitmiştim doktora kese var bebek gorunmuyo demişti ama şuan biz çok iyiyiz
afrasil Gizemmmmmmkync pek bilgim yok ama 5 haftalıkken bebegin görünmemesi normal diye biliyorum benim kardeşim 7. Haftada görünmüş . Ama doktorun baska değerlendirmesi varsa bilemem
Gizemmmmmmkync gulsenmstf bana da dedi ki doktor bebek kese 25 mm olana kadar görünmesini bekleriz dedi
minnakveben Gizemmmmmmkync evet bende de 5 hafalıkken kese var bebek yok denmisti 7.hafta da tam net belli oluyo 7.haftan da tekrar git ☺️☺️
Ozgeklcsln İyi düşün iyi olsun 5. Haftalarda kese, 7. Ve 9. Haftalar aradında kalp atışı duyulabilir.
Mehtapakgl Gizemmmmmmkync anladım canım. Benim de karından kese gözüktü ama bebeği alttan bakarak görmüştü.