Geçen hafta akıntım olduğu için doktor vajinal muayene etti kendimi çok kastım eve gittiğim zaman lavaboya çıktığım zaman peçeteye silince birkaç damla kan geldi hemen doktora yazdım kendini kastığın için oldu dedi devamı da gelmedi ama ben çok korkuyorum şimdi tekrar başka doktora gidip muayene mi olsam sizce fazla ultrasona girmenin bebeğime zararı olur mu çünkü geçen hafta iki kez ultrasona girdim 🤦🏻♀️ 18+5 haftalık hamileyim