Mizgin2020 bebisimm3 erken mi yazicaktin kız yanlışlıkla erkek yazmışsın bende diyom kanda ne zamn cinsiyet ogrenilmeye başlandı da haberim yok neyse asıl konuya gelelim çıkar kanda eğer varsa
Tugcekkkkk Esraguvennn 5in altındaki değere hamile denilmiyor ki. Ben sağlık ocagında ne zaman yaptırsam 5in altında çıkıyor
babymomyy bigunanneolucak benim bi belirtim yoktu ben adetime 2 gün kala ilişkiye girmiştim ve adet olmadım idrar testi yaptım erken gebelik silik çıktı ertesi gün kan verdim bhcg 24 çıkmıştı ☺️ Şuan 36 haftalık olduk 🥰🥰
Busbus1 bebisimm3 canım ben adetime 6 gün varken öğrendim betam 52 çıkmıştı ve hala 2 günüm var ama gebeyim gözükür seninde :))
_sumeyyebedir7_ bebisimm3 adettten bir gün once kan vermiştim 56 çıkmıştı çok şükür suan 18 haftalığız ama benimki geç döllenme olmuştu biz çok küçükken öğrendik kaç kaftalıktı o zaman bilmiyorum 🥰