Ebruuuylmz aslinda ilk dogumumda o kadar düzenli ve cok yiyordum ki anlatamam. Sürekli protein, kalsiyum ve vitamin ağırlıklı beslendim. Ama oğlum 3400 doğdu 40+2′de..
Suan tam 39 haftalığım. 3800 olmus diyince sok oldum. İki kardeş arasında 16.5 ay olacak nasipse. Oğlumun peşinden koşturmaktan , onu oyalamaktan hamileliğimin başından beri ne doğru düzgün yemek yemisimdir ne de beslenebilmisimdir. Kimi zaman sabahları sadece bir dilim tost yiyip ,onunla uğraşmaktan yemek yapamadığım anlarda tüm gün aç bi aç aksam esimin gelmesini bekledim. Bende buna şaşırdım :)) sadece bu sene muzu cok yedim. Her aksam maden suyu ictim. Tek fark buydu..