Aslında gebeliğimle alakalı değil arkadaşlar. Önceden de başıma geliyordu. Neden oluyor bilmiyorum, mevsimsel bir durum mu acaba. Her sabah kalktığımda nezle belirtilerim oluyor. Burnum tıkalı, bazen akıyor. Hapşırıyorum sürekli. Boğaz ağrım ve kuruluk oluyor ama o muhtemelen faranjitten kaynaklı. Bir sabah saate bakmak için gözümü açtım burnum tıkalıydı o kadar rahatsız etti ki uyuyamadım. Uzun süredir sürüyor. Uyandıktan 2 saat sonra geçiyor normal hayatıma devam ediyorum. Alerjiden şüphelendim ama hep evdeyim ki neye olsun alerji. Bu durumu yaşayanlar veya bilgisi olanlar varmı 😕