Esraa11 Doktor çok önemli ben aynı gün sabah ilk başka doktora gitmiştim Herseyim çok güzelken kesen yok ameliyat etcez rahim duvarini falan filan bir sürü birşey dedi . O gün çok duyduğum bı doktora zar zor yer buldum bana dediği daha çok yeni ve çok gazın var o yüzden de görememiş olabilir ama kesen var 2 hafta sonra gel bebeği görürüz demişti öylede olmuştu . Doktorunu değiştirme şansın varsa değiştir derim canm