Hanımlar doğum başlayınca 7 yaşındaki kızım da bizimle gelse hastanede kalsa olurmu acaba babasıyla birlikte , çünkü bırakacak kimsemiz yok kayınvalidem gelecekti kayinbabam hasta oldu gelemicek büyük ihtimal birde başka ilden gelenide şimdi 10 gün karantinaya aliyolarmis diye duydum