boncuk67 kızlar 20 haftalık oldum bugün tam..ya nedn hala iştahım yok aç geziyrm…kilo almadm sizler ne durumdasnz karnım çıktı geçen hafta doktor kıza benzetti düzenli yemek yiyen varmı aranızda öğün saatleri fln ??
Maziye boncuk67 benimde tam 20 hafta🥰ama ben 5 kilo aldım iştahım hamilelik öncesi aynı kusma falan olmamıştı çoğu kişi önce veriyo sonra aliyo ama öyle ggoze çarpan bi kilom yok😉iki hafta önce kıza benziyor dedi 🤩
Mavis06 boncuk67 bende 20 haftalığım 3 kilo aldım ama hiç iştahım yok sırf bebek var düzenli yemem gerek die az az öğünler yiyorum atlamıyorum. oğlum olacak Benim de inşallah
Banukoz boncuk67 bizde 20 haftalık olduk çok şükür bende 5 kilo aldım ama sadece göbüş var oğlum olacak rabbim nasip ederse 🤲🏻🥰🥰🧿🧿
karabc Ben diyetisyen eşliliğinde gidiyorum düzenli ayarlıyor ama bulantım hala var 24. Haftadayım kızım olucak karnım baya çıktı. 5 kilo oldu benim hızlıca aldım hafta 1 şekilde nerdeyse bende sizin gibiydim. Dikkat edin bianda alınıyor😅
gozde_sarisoy boncuk67 20+5 günlüğüz ilk 13 hafta çok kustum hiç kilo almadım sonrasında yavaş yavaş geçti şuanda 3 kilo aldım . Yeme alışkanlığım normal ne fazla ne eksik şuanda iyi gidiyor Çok Şükür 🤲