Busraonen ben de aynı şekilde sizin gibiyim. Bir arkadaşım bagi dandini kullanıyormuş çok memnunum. Gidip de bir sürü para sayma 4moms a dedi. Aynı işi görüyormuş daha hesaplı dedi. 4moms kullanan bir arkadaşa sordum bebeğin kolik değilse hiç alma ben heves ettim aldım kızım hiç sevmedi boşuna almış oldum dedi. Ben de araştırıyorum bakalım hangisini alırsam ☺