Hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. Ama kafam iyice karıştı çünkü bir kısım hiç zararı yok derken diğerleri çok zararlı diyor. Çok zararlı diyenler okumuş ya da doktora danışmış ve bilgi sahibi oldukları için mi böyle yazıyor yoksa benim gibi zararlı olabileceğinden şüphe edip mi böyle söylüyorlar acaba