ErsiNuray Kkzlar bugun dr gittm 6+3 uz kese etrefnda kanama var dedi dr 10 gun sonra kalp atışı için gel dedi ilac verdi düşü onmelesi icin ilk çocuğmda hic boyle bisi olmamisti korktum acikcasi dışta hic lekelenmem yok sordu varmi diye. Ama.endise edyorum😔
sule3011 ErsiNuray hiç endişelenme benimde kese etrafında çok fazla kanama odağı vardı ilk haftalarda ikinci kontrole gittiğimde kanama alanı tamamen bitmişti mutlaka yatak istirati öneriyorlar
MerveBostann ErsiNuray canim benimde 7+5 haftalik kese disinda kanamam var progestan fitil kullaniyorum gundr 3 defa
ErsiNuray sule3011 inslalah dedin gibi olur canm kucuk kizim var pesidneym surekki cok yoruyor cani saolsn ondan kaynakli sanrm.
Peraaaa Benimde kese altı kanamma var Ama benm dışarıda atıyor kanamam.. Umarm hayırlısı olur hrpimiz için
ErsiNuray MerveBostann canm sennki progestan 100 mu bn nasl kullanacagimi bilemedm agzdanmi vajinadanmi kafam karsti ilk defa kullanacagim
MerveBostann ErsiNuray iki turlu de kullanabilirsin ama fitil daha cok oneriliyor benim 200mg gunde 3 defa
ErsiNuray MerveBostann bnmki 100 canm agzdan sanrim bu arkadasada sordum 200 kullanms oda agzdan tesekkurler canm