Betulnuri canım bende aynı durumdayım senin gibi 3.5 aylık hamileyim şimdiden düşünüyorum benimde seneye ekim kasım gibi taşınma durumum ben Allah nasip ederse Haziran gibi doğum buraya bu eve göre düzen kurmak istemiyorum oda yapmıcam beşikte herkes oark beşik diyor ama hem çok beğenmiyorum hemde onlarda büyük oluyor yatak odam küçük anne yanı ahşap beşiklerden istiyorum dikdörtgen olan ama hala ne yapsam bilemedim