Benimde o haftalarda oldu birer hafta arayla birden geldi progestan 200lük her gün 3 adet ve pruluton iğne haftada 1 defa ile düzene soktuk plesantam aşağıdaydı şu an 26 haftalığız yukarı çıktı ve iyiyim şükür iyi olucaksın o haftalarda illa oluyo kanama şanslıysak eğer yukarı çıkıyor ama bazen rahime yapışık olabiliyor düzenli kontrol ve ilaçlarla inşallah düzelir