Eslina175 bende ikinci bebeğime hastane çıkışı almayacağım dediğiniz gibi aşırı pahalı normal takım ya da tulum alırım benimki yazın doğacak Allah nasip ederse ince penye battaniye ve müslin örtü alırım ek olarak hastaneden çıkarken örtmek için, lcw ve H&Mde güzel takımlar oluyor H&M indiriminden denk getirip alacağım cinsiyetimiz belli olunca