Incitanesininannesi Kızlar detaylı için şehir hastanesine gideceğim. Bazen doktorların çok ilgili oldukları uzun süre bebeğe her yönden baktıklarını bazende fazla ilgilenilmediğini okuyorum. Kayseride nasıl durum şehir hastanesine giden oldu mu , eşler alınıyor mu?
Ltf3053 Yeni gördüm.canim postunu şehir hastanesi de eşleri içeri hiç bisekilde almıyorlar detaylı içinde önce kadın doğumdan randevu alcam o muayene etcek sonra seni detaylı için yönlendirecek genelde 15 gün sonraya randevu veriyorlar 18 haftalıkken falan git çünkü 20.haftaya veriyorlar randevuyu genelde ben çok zor randevu almıştım oda arkadaşım orda çalışıyor onun sayesinde yoksa haftan geçmiş diye vermek istemiyor randevu sekreter
Incitanesininannesi Ltf3053 Yaa bilmiyordum o zaman çok geç kaldım canım 🤦♀️ şuan 21.haftadayiz. Gülender hanım varmış ona randevum nasıl bir doktor ilgili mi peki bir bilgin var mi canım?? Bu arada çok teşekkür ederim ilgin için 🥰🌸
Ltf3053 Incitanesininannesi gulender hanıma bekarken adet gecikmesi için gitmiştim o zaman sevmedim diye bidaha da gitmedim erkek doktorlar çok iyi bayandada ben bı Şeyma hanımdan memnunum
Incitanesininannesi Ltf3053 Hım anladım canım ben hiç gitmedim ilk kez gidiyorum bilmiyorum o nedenle
3846 Incitanesininannesi valla gayet ilgili ondan önce de. 2 doktora gittim onlar ilgilenmiyodu hiç gülender hanım çok iyi 2 li taramada kan vermemiştim sinirlenmişti kendin için deil bebeğin için vermen lazımdı dedi 3 Lü taramada verdm 20 gün sonra gel konuscas dedi ben memnunum kendisinden
Incitanesininannesi 3846 anladım canım bizde memnun kalırız umarım 🥰 bir aksilik çıkmazsa yarın gideceğim inşallah. Cinsiyet de net öğreniriz inşallah 🙈
Incitanesininannesi 3846 bu arada cinsiyet tahmini tutuyor mu acaba yorum yapar mı Gülender hanım 21 haftalık olduk 🙈😀
Incitanesininannesi 3846 olması gerekiyor canım da işte kesin demiyor oran verdi en son gittiğimde doktorum 😀 soracağım bakalım ne diyecek bu doktor, devlette de cihazlar çok iyi değil yanılma oluyor falan diye okuyorum ama hayırlısı olsun inşallah 🥰