Merhaba arkadaşlar… çok korkuyorum, stresliyim. Benim 2. doğumum bilen arkadaşlar var bebeğimi doğduktan 6 ay sonra kaybettim. Sonra tekrar hamile kaldım ve aynı doktora hastaneye devam ediyordum. Plesanta previa sorunum vardı iki doktor doğumuma girecekti biri profesör riskli rahmini alabiliriz kanamaz durmazsa dediler… Salı günü Doğumum olacaktı doktorum eşinin korona olduğunu ve giremeyeceğini ama profesörün gireceğini söyledi Perşembe gününe gün verdi dün de aradı tam hastaneye giderken biz o doktor da pozitif çıkmış beni üniversite hastanesine yönlendirdi başka çaremiz yok dedi. Acıbadem dahi kabul etmedi riskli diye… mecbur geldim istemeyerek.. ben normalde Antalyalının Adana’ya gelin geldim hiç bilmiyorum bu hastaneyi. Hayaller hayatlar oldu eşimi dahi kabul etmiyorlar çok ağladım. Dedim hayırlısı olsun yapacak birşey yok. Bugün 1 gibi alacaklar Doğuma rahmimi alabilirler kan aradılar vs çok korkuyorum kızlar lütfen inşirah suresini okur musunuz veya benim için dua eder misin? Yer gök dua …. kimin kabul olacağı belli olmaz aşırı gergim sadece ağlıyorum… 😔 üstelik spinal olmuştum diğer doğumum da bunda genel de olabilirmiş ondan da çok korkuyorum ah çok stresli keşke sadece Doğum stresi olsa ondan hiç korkmuyor heyecanla bekliyordum Bu sorunlar olunca 😔😔