Bu ulkede en zor olan cahıl ınsanlarla muhatap olmakk.. emdiği sürece emzir canımm doktorunda onay verıcektır sadece erken dogum rıskıne karsı son 3 ay ıstemıyorlar ama onuda sıkı takıple daha kısa sureye cekebılır, emzırme olayı bebegın fızıksel olrk beslenmesınden zıyade manevı olark doymasıdır bir yaşına kadr sut ıcın emer cocuk beslenır ondan ama 1 yaşımdan sonra emme refleksi beyın gelısımıne katkı saglar dınende cocukların 2 yaşına kdr emzirmesinin tabsıye edılmesı bundandır, şu gece daha ıyı uyumak ıcın kolaylık saglamak ıcın emen cocugu tıbbende dogru bseymıs gbı bı kılıfla suttn kesmek sonrada amann unutuyor zaten demek cok yanlıs bır sey cocuguna bole bır sey yapmasalar keske bide yapan kısılerı misal gostererk yapmasalar keske..