tgbbor Merhabalar En son 02.11.2020 tarihinde adet oldum adetim bittikten sonra lekelenmem var diye 18.11.2020 de gebelik testi yaptım negatif çıktı kadın doğuma gittim alttan muayene etti ve ilaç yazdı bu tarihte gebe değildim yani . 04.12.2020 tarihinde adet olmadığım için test yaptım 2. Çizgi baya silik çıktı 05.12.2020 tarihinde tekrar test yaptım Birgün öncesine göre daha belirgindi ama Yine de silik di . 07.12.2020 erken gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı hemen hastaneye gidip kan verdim 2 saat için çıktı beta hgc 272 çıktı . 08.12.2020 kadın doğuma gittim gebeliğin daha çok yeni 10 yada 15 günlük bi gebelik 2 günde bir kan ver değerine bakalım dedi ertesi gün yani 48 saat sonra tekrar kan verdim 364 çıktı 😔 değerim iki katına yükselmediği için dış gebelik sen şüphelendi doktor ve sürekli kahverengi akıntım var çok yoğun değil ama tuvalete gittikçe geliyor . Yarın sabahtan hemen gelin dedi gittik alttan muayene etti hiç kanaman yok dedi tekrar kan alalım dedi kan verdim ayrıntılı bir kan aldı akşam sonucum çıktı beta hgc 1 günde 364 den 421 e yükselmiş ve baktığı başka birşey daha varmış adına hatırlamıyorum ama sorunlu gebelik olarak çıkmamış pazartesiyr kadar bekleyelim eğer değerinde artış olmazsa pazartesi iğne tedavisi ile düşük yapacağız dedi 😔 doktorum % 50 dış gebelik %50 normal gebelik dedi başına böyle bir durum gelen varmı 1 haftadır kendimi çok yıprattım başına gelen varsa yazabilir mi ?
Alwayshope tgbbor bence değer 3000 olana kadar bekleyin. Bi de kan verdiğiniz laboratuvarlar aynı mı o çok önemli?
Fndkkrdu tgbbor bekle bence biraz doktorunu dinle caninida sıkma inşallah sağlıklı bir gebeliktir değeri senin gibi yavaş artıp doğum yapan bir tanıdığım var doktorunu dinleyip bekledi en azından kese görünme vaktine kadar fazlada beklememek gerekiyor dış gebelik durumunda. Benimde yavaş artiyordu mesela ama dış gebelikti. Sen bunları düşünme Allah’ın işi hiç belli olmaz bak o tanıdığımızin oğlu şimdi 4 yaşında ☺️
Alinamoms tgbbor normal gebelik olma şansı çok düşük 😔dış gebelik geçiren biri olarak değer bu şekilde artar ve kese gözükmezse dış gebelik olma ihtimali çok yüksek. Mutlaka kanamanızı takip edin. Kırmızı renk olursa doktorunuza ulaşın hemen.
Deletedmom79 tgbbor canım ben adetten 3 gün öncesi 28 değerle öğrendim ve 1.5 ay kahverengi lekelenmem oldu doktorum hiç bana dış gebelik ve ya başka birşey demedi sabret dua et şuan 26 haftalığız çok şükür bi sorunumuz yok erkenden öğrendiğiniz için değerler düşük geliyor gözümüze yerleşme kanaması bunlar dedi doktorum kesem oluşmuştu içten kanama yoktu doktor muayene de bilgi verdi mi sana kesenle ilgili
tgbbor Alwayshope evet aynı yerde verdim hep sadece dünkü verdiğimi doktor muayenesinde alıp başka biryere gönderdi . Ama eğer gecikilmiş bir dış gebelik olursa da ameliyat ile almaları gerekiyormuş 😔
Caglaap Alwayshope ya ben de ona takiliyorum sali gunu ozelde test verdim 127 ckti bgun saglik ocaginda verdim 40 ckti hangisi dogru bilemedim 3 haftalik gebeyim
Alwayshope tgbbor yanlış yönlendirmek gibi olmasın ama dış gebelikte hcg artışı anormal fazla oluyor diye biliyorum belki keseniz oluşur belli olmaz bazı gebeliklerde hcg yavaş artıyormuş iki gün sonra tekrar verin son verdiğinizden iki katı yükselmiş mi bi daha bakın bence
tgbbor Alwayshope tam tersi dış gebelikte yavaş artış gösteriyormuş doktorumda pazartesi ye kadar bekle tekrar kan alalım ona göre bir yol izleyelim dedi
tgbbor Fndkkrdu pazartesiye kadar bekleyelim dedi doktor da çıkan sonuca göre karar verelim dedi sizin nasıl artış yapıyordu peki dış gebeliğinizde ilk hamileliğim moralim çok bozuldu inşallah pazartesi günü sonucu normale döner Allah büyüktür 🙏
tgbbor Alinamoms Geçmiş olsun size de 😔 kırmızı kanamam yok kahverengi akıntım var çok yoğun değil ama kaşık ağrım falan da yok doktorda kese görünene kadar beklersek ve o zaman dış gebelik teşhisi koyarsak amaliyat olman gerekir dedi
archmom tgbbor dogru canım çok yavaş yükselir senin progesteron degerinede bakmıstır o düşükse ya da hiç yükselmemişse ondan şüphelenmistir . İçini ferah tut . Vaktin gelmişse zaten o bebek tutunuyor ne yaparsan yap seninle kalıyor vakti değilse kendini paralasanda olmuyor . Sadece baska seylere odaklan pazartesiye kadar . En azından ben böyle yapardım .
Fndkkrdu tgbbor benim çok yavaş artiyordu gerçekten başlarda sanki %60 a yakın gibiydi sonradan oda olmadı mesela en son kanim 600 lerde filandi 2 gün sonra 900 kusurlere çıkmıştı doktorum biraz daha bekleyelim istersen dedi çünkü ilk gebrligim de kurtajdi 2.side dış gebelik oluyordu sonra bende yok dedim vurun iğneyi yükselmeyecekti yani çünkü gunleeerce kan vermistim. Hem ilerleyip de tuplerime zarar versin istemedim o yüzden iğneyle dusurttum. İnşallah sizinki sağlıklıdır Rabbim size bağışlasın inşallah 🤲
tgbbor Deletedmom79 alttan muayene etti dün iç kanaman yok dedi ama kese göremedi değerim 1500 olmadan alttan muayene dede kese görünmüyormuş peki sizinde mi artışınız 2 katı mı oluyordu ?
Alinamoms tgbbor ameliyat değil aslında tam bir iğne vuruluyor o kadar yani ameliyat yok gözünüzü korkutmuş boş yere.
Ulkulina tgbbor evet seni üzmek istemem ama benim dış gebelik hikayemde aynı böyleydi malesef.duzensiz beta artışı ve WC ye gittiğimde peceteye köyü kahverengi kanamam geliyordu.Zor bir süreç Rabb’im insallah sağlıkla tekrarını nasip etsin 🤲
tgbbor Ulkulina başka ne gibi şikayetleriniz vardı sizin mesela kasık ağrısı omuz ağrısı ishal bayılma kusma bunların hiç biri bende yok belirtilerde bunlar da yazıyor sizin artışınız nasıl dı birde kaç haftalık öğrendiniz Çok geçmiş olsun size de 🙏
Deryabal tgbbor 2 günde bir değerin zaten %60 yada %100 artması gerekiyor ki siz ertesi gün vermişsiniz bu da demek oluyor ki ya %50 yada %30 artması (en düşük ihtimal) mantıken düşününce bence değeriniz hiç fena değil ve içinizi ferah tutun ben inanıyorum Allahın izniyle bir şey olmayacak ☺️😍
tgbbor Deryabal Amiiiiinnnnn inşallah 🙏 🙏 Doktorumda çok kararsız değerin çok az artsa kesin dış gebelik diyeceğim ama normalin biraz altında artış sağlıyor Buda acaba normal gebelikmi diye düşündürüyor diyor . İnşallah hissettiğiniz gibi herşey çok güzel olur 🙏
Ulkulina tgbbor başka belirti yoktu sadece koyu kahve kanama ama öyle adet olur gibi değil de daha az ve düzensiz beta artışı.2 günde 2 katı artmasi gerekirken daha az artiyordu.5.haftamda iğne vuruldum çok şükür tüpüm patlamadı.