Mizgin2020 https://imgyukle.com/i/YgDHHQ merhaba kızlar dün bı tane ovulasyon testi yaptım şuan paylaştığım resmin üstündeki düne ait alttaki de az önce 2. İdrar la yaptım bugün yumurtlama günü galiba T C den köyü çıktı
As-1 Mizgin2020 kaç gün var adetinize acaba bende dün test yaptim 3 tane üçüde pozitif cikti adetime 2 gün vardı dün
EsrSvm Mizgin2020 Evet kuzum yumurtlama 😍 Bugünü ve Yarını güzel değerlendir. İnstagramda Ebru Ceylan var mutlaka duymuşsundur.O yumurtlama olduğunu zaman o günü ve ardından 3 günü değerlendirin demişti 🙈 Ay inşaallah bu ay nasip olurda güzel haberler verirsin bize 🙏❤️
Unlukacar Mizgin2020 evet canım ben öyle yaptım oyuvalsyon testi ile ilk ay hamile kaldım şimdi bebişim doğdu 2 aylık 🙏🏼
Mizgin2020 EsrSvm amin canım inşallah ilkez ovulasyon deniyorum buradaki hamile bı abla bana önerdi Allah razı olsun inşallah olur
AslansMomi Mizgin2020 3 gün üst üste değerlendirin , mü kümse sabah saatlerinde de. İlişkiden önce eşinize sade türk kahvesi ve bitter çikolata yedirirseniz spermler hareketleniyor. Sizde hemen kalkmayın tuvalete gitmeyin. Allhım sizinle olsun❤️
Unlukacar Mizgin2020 inşallah canım bende 7 ay denedim olmamıştı ovulasyon ile ilk ay oldu valla 2. Düşüneceğim zaman direk ovulasyon testi kullanamacağım :)