isimsiz123 10+3 üm dün akşam küçük karış olacak şekilde hardal sarısı tonunda açık kahverengi gibi bir akıntım olmuş ağrım filan hiç olmadı sizce ? İdrar kültürü versem mi ki ?
isimsiz123 halitefe ağrın yoksa sıkıntı yok dedi kırmızıya dönerse haberleşelim dedi çok şükür devamı olmadı .
isimsiz123 halitefe inş acile gitsem bakarlar mı ? Zaten iğne olmak için gideceğim prulaton iğne oluyorum bu arada