Zelaltbey Merhaba arkadaşlar 13. Haftamda dermatoloji uzmanına gittim gebe olduğumu bildirdiğim halde acnelyse yazdı bende sonuçta doktor deyip 4 kere sürdüm fakat çok zararlıymış bebeğe zarar vermiş midir ?
halitefe Zelaltbey 4 defadan bişey olmaz canım tahminimce etki etmemiştir henüz ama tabi kadın doğum doktoruna söyle yinede sen ve kremi kullanma hiç bir şekilde sivilceye dair herşey zararlı gebelikte
Msd26 Zelaltbey dermatologlar aslında önermiyor ama ruacuttane nin krem formu bunlar yoğun a vit içerir cok fazla a vit sıkıntı oluşturur cilttende azda olsa emilim olacağı için gebelikte kullanımı önerilmez 4 kerelikten birşey olmaz siz genede başka bi dermatologun görüşünü alın
MomD Zelaltbey canım zaten hormonlar yapmıştır o sivilceleri de 6. Aydan sonra düzelir bi şey kullanmana gerek yok. Benim de egzama sorunum vardı doktor kortizonlu krem verdi çok düşük Oranlı kullanabilirsin dedi ama ben cesaret edemedim kullanmadım şimdi geçti kendi kendine
Zelaltbey Çok teşekkürler rahatladım doktor hakkında şikayete bulundum bu basit olmamalı ve gittiğim doktor profesördü