Merhaba kızlar geçen mart ayında mol gebelikten kürtaj olmuştum, bugün tam beş haftalık oldum 4+4 de beta baktırdım 1060 cıktı neyse bugün tam beş haftalık oldum doktorum da on gün sonra gel dedi ilk kontrole bana dua edin inşallah sağlıklı bi gebeliğim okur bir de bulantı pek yaşamıyorum bel ve kasık ağrım cok oluyor göğüslerim ağrıyor ama pek bulantı yaşamıyorum sizce sebebi nedir ?