ZehrasMom keşke canm keşke yaşasa inan kendimi toparlayamiyorum o kadar ozenmistik kalp atisini duymak icin gitmistim oysaki karnimdan bakti kese garipti bebek yoktu doktorda panikledi zaten alttan bakalim dedi bebek yoktu kese gelismiyor dedi sekli bozulmaya baslamis dedi ben yikildim aglamaya basladim zaten keseyi bende gordum yuvarlak degil bir tarafi uzamis degisik birsey olmus