bukabu Merhaba kızlar 24-28 hafta aralığında yapılan gebelik sekeri kontrolünü yaptırdınız mı ? Kacıncı haftada , gebelik sekeri olanların belirtileri nelerdi ?
BsraC bukabu dün 24.haftamda yaptırdım. Bebeği 2 hafta önde gidiyor ve suyun fazla dediler istediler, yaptırdım şeker çıkmadı çok şükür
Alperefet bukabu ben de 24. Haftamdayım şuan yaptırıyorum ilk kanı verdim içeceği içtim ikinciyi vereceğim 10 da🙂
haziranin25i bukabu 25+5 de şeker yüklemesi yaptırdım temiz çıktı 🤗 anne tarafında şeker hastası yok ise sende de çıkması biraz zor oluyor. Şeker hastalığı anne geninden geçermiş 🤗
canimoglum1 Benim kesin aç karnına midem bulanır kan ver içeçek iç vs 75 lik olacak bide bakalım nolcak☺️
bukabu haziranin25i ayy insallah benimde öyle olur bu da son testimiz bundan sonrası gerisayım hayrlısıyla🌸
cicicivciv bukabu bende yaptırdım geçen hafta zaten doktor şüpheleniyordu suyu fazla diye testten sonra şeker yüksek çıktı şu an diyete ve yürüyüşe başladık bu gibi durumlar bebeği etkiliyormuş kilosu fazla oluyormuş ve suyu fazla olduğundan sezaryen doğum gerçekleşiyormuş sizde bence yaptırın ve önleminizi alın ya diyet ya da insülin veriyorlar duruma göre
Mhmtftma bukabu hiç bı belirti yoktu gebelik sekeri cikti önce diyetle düşürmeye calistik dusmeyince insuline basladi doktor 34haftalik olduk hem insülin kullaniyorum hemde diyet yapiyorum