Dorukegeninannesi Kızlar bu sabah bıcak saplanması gibi sancılarım oldu ara ara ama gecti cok korkuyorum erken doğum olur diye daha 2 bucuk ay var başına böyle bişey gelen varmı?
ZehrasMom Dün gece aynı sıkıntıyı bende yaşadım ya ama düzenli değilse çok sıkıntı etme canım yalancı sancıdır bide artık rahim daha fazla büyüdüğü için yavaş yavaşta kanala yerleşiyo nprmal yani bu zamanlarda 🕊😊