cansuyldz33 Yenidoğan şampuanı vücut losyonu ve yağı alıcam siz hangi ürünleri aldınız kullanıuorsunuz yada almayı düşünüyorsunuz ?
Tugce1803 cansuyldz33 yağ gözenekleri tıkadığı için önerilmiyor. Ben bebek losyonu olarak Sirenol aldım
Merinosunannesii cansuyldz33 yağ ve losyon bence cok gereksiz ikisini de almadım almayı da hiç düşünmüyorum şampuan gelince kesinlikle mustela onu aldım ben Kasım indiriminde pahalı gelirse de baby me
aylinsss cansuyldz33 mustela bencede yağı da banyo sonrası masaj yapmak için öneriyorlar özellikle kolik bebeklerde çok işe yarıyormuş içerigi temiz bir ürünle tabi
cansuyldz33 Ayssmom eşim de mustelayı set olarak alalım diyor, benim bütün ailem kullandı cok memnun kaldılar ama pandemi dönemi suan alıcak gücüm var ilerde alamazsam alısır diye korkuyorum bende
halitefe cansuyldz33 mustela kesinlikle pahalı falan ama bir defalık aldım bir yıl gider zaten bunlar
halitefe Merinosunannesii işte her bebek aynı değil ki cildi çok hassas içeriği temiz bir ürünle nemlendirmek daha makul bence