Hira ben afiyete gidiyorum özgür hanıma çok memnunum ama bi akşam ishal istifra problemi yaşadım bide bebeğim hareket etmemişti çakmak erdeme gittim doktoruma ulaşamadığım için ve memnun kalmadım bebeğim iyi olduğu halde bir sürü test istedi kabul etmedim sonra illa serum takalım dediler serumun içine bir sürü ilaç katılcakmış ilkten kabul ettim ama sonra testlerin yapılmasında da ısrarcı oldular biraz para yansılı bir hastane serum 200tl testler 300tl bide muayene ücreti verdik 80tl yani hep bir ısrar yapalım edelim bundan rahatsız olduğum için hiç bir şey yaptırmadan ayrıldım hastaneden