Melooo11 Gece uyurken sağ tarafıma yatıyorum sabah uyandığımda bebeğim karnımın sağ tarafına toplanmış oluyor karnımın sağ tarafı sert oluyor ayağa kalktığımda düzeliyor aynı durumu yaşayan var mı?
Busra34ybg Melooo11 genelde öyle oluyor canım hep söylüyorlar bi tarafa toplanıyor öylece kalıyor sonra düzeliyor diye korkma gezintiye çıkıyor demekki :)
EB1661 Melooo11 32+5im karnım çıktığından beride aynı şey ne tarafa yatarsam o tarafa toplanıyo kalkınca düzeliyo bencede herkez aynı bence yer çekimi var neticede 😅
Melooo11 Busra34ybg internette baktım erken doğum felan yazmışlar bende korktum şimdi içim rahatladı sağol canım 🤗
MavilikH Ben 39 haftalık oldum geceleri o kadar çok toplanıyor ki artık canım çok yanıyor tuvalete gitmekten uyuyamıyorum nereye dönersem oraya toplanıp aşırı rahatsız ediyor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin son günler çok zor çok😖
Melooo11 MavilikH yani normal dimi toplanması amin inşallah sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
MavilikH Melooo11 normal normal aklına kötü birşey getirme internette her türlü şey yazar maalesef sağlıkla al bebeğini kucağına inşAllah 🤲