Serife43 Merhaba hanimlar dogumuma az kaldi sezeryen olursa bu dogumdan sonra gelip karin bastiriyolarmisya cokmu aci veriyor kime sorsam ayni cevap ayy o karin bastrmalari yokmu diyor resmen dogumdan degil o islemden korkar oldum
Deletedmom15 Serife43 evet karna bastırıyorlar canım benm ve 2 ablamın karnına bastırmışlardı hatta hemşire ve doktorum sende bastır ara ara ovala karnını kanın gelsin demişti ağrıyor tabiki ama oda senin için yapılıyor korkutma kendini böyle düşüncelerle
Eymenimmmm Serife43 walla evet bastiriyolar ama oyle hunharca degil tabiki aman amanda bi aci olmuyo 1.2 saniyelik bisey
D2147 Serife43 Benim de sezaryenden sonra iki defa bastırmışlardı. İlkinde uyuşmam geçmediği için çok hissetmemiştim. İkincisi birazcık acıtmıştı. Ama o da saniyelik bir şey. Korkutmayın kendinizi. 😇
Deletedmom15 Ftmsrkn benimki anlık sürmüştü elini cekti bi kac saniye sonra geçtiama zatn sezeryan ilk iki gün acı veren bi durum canım normal doğumunda kendine göre cok zorluğı var sezeryanında
Ftmsrkn Deletedmom15 çok teşekkürler ☺️ benim de içimi rahatlattınız bende zorunlu sezeryan olacağım korkmama gerek yok o zaman öyle yada böyle illa ki ağrı olacak
Deletedmom15 Ftmsrkn tabiki canım illaki agri oluyo sonucda ameliyat ama sebebi güzel bebeğimizi kucağimiza alınca ne ağrı kaşır ne sızı hayırlı doğumlarımız olsun inşallah
ayaz-11 Serife43 evet bastırıyorlar ama 2 yada 3 dk acısını hissediyorsunuz ama öyle ah vah edicek bir ağrısı yok
Asyakuzusu Serife43 Ben hissetmedim bile. Zaten belden aşağı halen uyuşuk oluyor. Nasıl hissetmiş hissedenler anlamıyorum