Bu duyguyu bastiramiyorum elimde değil.2.dogum olunca bilerek gitmek çok zor geliyor.Biliyorum çok şükür Rabbim nasip etti orası ayrı bilincindeyim ama bu korku benide yıprattı biran olsun kafamdan atamıyorum.Genel anestezi istiyorum bunu devlet hastanesi kabul eder mi bilmiyorum.Genek anestezi içinde kafam karışık değişik şeyler söyleniyor.Nasil geçecek bu zaman 😢Böyle düşünerek bu zamanı kendime zehir ettim.Ne yapacağım rahatlamak için fikri olan var mı 😢