Melikeuurlu Akşam 10dan beri kasıklarıma vuran bi baskı belimde agrı hep tuvaletim varmış gibi bir his karnımda sertlik var. İlk gebeliğim Doğum sancısı mı bu yalancı sancı mı anlamadım.
Zeynep-aa Melikeuurlu sıklıgı kontrol et canım 5 dk da bir duzeli gelmesi lazım. Bende uyuyamıyom sinir oluyorum ya 😖
asliiiiii87 Melikeuurlu bir 39 arti 1 de burada, her zamankinden yogun bir regl agrisi cekiyorum aksamdan beri ve igne ucu buyuklugunde bir damla kan geldi. Nişan gibi degil yani. Nornalde de sezaryenim var zaten, bebis hissetti herhalde. 2-3 saat uyuyabildimm. Hazirlanip hastaneye gidicem simdi.
Zeynep-aa Zgeylmaz esım yanımda fosfos uyuyo ben sınırden cıldırdım uyuyamadım dıye haksızlık oldu ıyıce ya
esinece Benim de 39+2 ,gece yattığımdan beri adet sancısı gibi sanci var 🤨 başka belirti yok ama nişan ve su gelmesi yok , adet olmuşum gibi felaket ağrı var
Mevreee esinece canım ben şuan adet gibiagriyoa hastaneye yattım sancılarım başlamış doğumunu durdurmaya calisiyolar 32.haftamdayim
esinece Mevreee Allah yardımcınız olsun inşallah bı sıkıntı olmaz bebeğinizde,benimde bugün kontrolüm var bakalım