Merhaba. Salı günü kürtaj oldum bebeğim 9 haftalıktı ve kalbi durmuştu. Önce düşük ilacı verildi fakat yeterli kanamam olmadığı için kürtaja aldılar bugün kanamayla beraber işaret parmağımın yarısı kadar bir et parçası geldi. Benzer şey yaşayan var mı