Efile42 Kızlar bugun 8+4 oldum (8haftalık) ve 61-62 kiloydum, 65 oldum normalmi ? Bide daha ıkı aylık hamıleyim, ama 4-5 aylık gibi karnım var şişkinlikte az var ama cok cabuk cıktı karnım ya sizce kılo ve karın belirginleşmesi normalmi?
Bittercikolataa Efile42 Canım ilk haftalarda benimde öyle oldu çok şaşkındim ama adet olamayınca ister istemez bi siskinlik oluyor ya o o işte 😊 Her gebelik farklidir sonradan normale bindi hatta suan 30 haftalik olucaz daha yeni yeni disardan belli artik 🥰 kilo konusunda da en iyisini doktorun bilir cok kilo iyi değil tabii ki hayirlica al insaAllah kucagina
Asude967 Efile42 canım bu karın olayı kişiden kişiye bedenden bedene değişiyor benim üçüncü gebeliğim buda dahil 7 aya kadar hiç belli olmadı kiloya gelirsek aşermeyen annelerde kilo alımı daha erken olabiliyor biraz dikkat edersin yoluna girer sağlıcakla al bebişini kucağına
ZehrasMom Efile42 biraz hızlı alıyosun kiloyu ama karnının şişliği normal gaz vardır büyük ihtimalle bide adet olmadığın için onun şişkinliği zaman ilerledikçe hepsi yerine oturur merak etme sen bebişin sağlığına kendi sağlığına odaklan 🕊
hhulyas Efile42 sağlıklı bir gebelik süreci geçirmek için kilo çok önemliymiş. benim dr.um ilk 3 ay için anca 1 kilo alabilirsin demişti. daha çok basindasiniz kontrolü kaybetmemenizi öneririm. ben 29.haftadayım 4.5 kilo aldım ve kendimi fiziksel anlamda çok rahat hissediyorum.
Efile42 Bittercikolataa oh biraz icim rahatladı :) valla daha ultrasona da bakmadı isveçte yaşıyorum burda kural 10. Haftada hakılıo bı an ıkızmi dedim 😊
Efile42 Asude967 cok aşetiyorum ama şeker cikolata tuz yok ekmek kullanıyorum işte biraz 🥰 bakalım artık
Efile42 ZehrasMom aynen internette araştırdım biraz hızlı aldıgımı. Fark ettim hanı hesaplıyorum böyle giderse 18 kilo alıyorum buda cok fazla doktorum 16 kilo alırsın dedi olabildiğince az almak istiyorum ama hep deli gibi açım diyorum keske az bulantım olsa iştah kesse insallah camım benjm😍😍
Efile42 hhulyas bence birazda genetik bişey bilmıyorum sağlıklı yiyiorum tuzu kestim sadece gece bazen yiyiorum genetik sanki
TDE Efile42 belki gazdır:) benim öyle oluyordu gece yatarken sanki göbeğim var gibi olurdu sabaha inerdi. Kabızlık gaz gibi şikayetler gebelikte oluyor. Kilo konusunda da benim doktorum ilk aylarda almayı istemeyiz demişti. Ama tabi en doğrusunu sizin kendi doktorunuz bilir
Efile42 TDE gazda oluyor özellikte de lifli yiyecekleri şişiriyor ben türkiuede yaşamıyorum ve bebek 10 haftalık olunca ılkez ultrasonda görebilcem cok tuhaf sistemleri var anlamıyorm
Efile42 Mamienbaby yaa anlamadım gitti normalde yiyorum aslında sende almssın kıyamam 😔 cikolata şekerlemeyi kesim. En zaten çay sekersiz kahve kezza öyle , ekmek yapıo ya
Efile42 annepanda ödem olcagını zamnetmiyoruö cok su da tüketiyorum ve ödem olsa ayaklarda ellerde şişme olurdu değilmi?