iyi geceler gece kuşları doğuramıyorum die postların altında yakınırken tamda forumda gezerken suyum geldi galiba 38+1 haftalığım 2 haftadır ağrılarım vardı ama sanki 2 3 gündür kesilmiş gibi yokdu oluncada cok az oluyordu bende doğmuyor diye üzlüyodum bugün içimde hep bir sıkıntı vardı sanki hisseder gibi aynı bedende son gümüzün olacağını bir yandan o gece bu gece eminim diyorum içime doğuyor ama bir yandamda ümit bağlamıyorum normalde her gece yorgunluktan saat 11 12 gibi uyurum bu gece uyku tutmadı saatten haberim yok oğluşum kaburgalarıma çok baskı yaptı bugün bütün gün nefes alamamakla beraber kaburga ağrısı cektim tam uzandığım esnada kafasını zorladığını hissetrim napıyor die bekledim 2 3 kere cıt sesleri geldi levabam geldi diyerek wc ye kalktım idrarımı yaptım gayet idrar olduğu belliydi sarı sonra ayağa kalktım ama devam ediyoe bacaklarımdan akmaya allah allah bu ne dedim suyum heralde dedim rengi su gibi renk yok sonra hemen duşa girdim tam giricekken şoorrrr hepsi aktı aha dedim o gün bugün biliyordum duşta devam etti akmaya baya su yani ağrılarda başladı hafiften dua edin şimdi cıkıcam evden